onsdag den 11. juli 2012

Te selskab

.. det er en af lillepigens absolutte favorit lege :0)

Idag var Gårdejeren og jeg så heldige at blive inviteret op på værelset, til netop teselskab :0) SÅ hyggeligt.. Storebror er på ferie hos mormor og morfar, så nu havde hun os lige helt for sig selv..

Her følger lidt billeder:

Bordet er dækket og dukker og bamser sidder klar..

De sidste ting gøres klar..

Lidt tættere på..

De fine udvalg af kager..
Hjemmelavede kys ( lavet tidligere på dagen - ja ja der skal jo ske lidt når brormand er ude - smiler..), "Medaljer" fra Ikea og så et par hjemmegjorte cupcakes..

Mælk og sukker til kaffen bliver fundet frem..


Vi har købt en del i Ikeas børneafdeling - bl.a kopper mv. , frugt og grønt og fine kager - alt sammen i fin kvalitet og klar parat til leg :0) - og det bliver flittigt brugt, skulle jeg hilse at sige..


En rigtig hyggelig eftermiddag..

Nu er der ro på 1. salen og jeg nyder lidt alenetid foran computeren - og tæller ned til ferie - kun 2 dage tilbage - jeg glæder mig..

Håber du har haft en dejlig dag


1 kommentar:

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥