søndag den 15. juli 2012

Jeg leger lige..

..jeg har nemlig fået nyt kamera  :0)
- TAK søde far ♥

Her er lidt nær billeder fra aftenens rundtur i haven:

"Astrid Lindgren"

"Sneewitchen"

"Hortensia"

"Digitalis"

Der er mange smukke blomster i haven lige nu - så det er bestemt ikke motiver jeg mangler..

Min favorit denne aften er billedet af hortensiaen - den er så smuk, med de sart rosa blomster. Jeg håber den vil trives godt her i haven og blive kæmpestor ;0)

Hvilke billede er din favorit?


4 kommentarer:

  1. Tillykke med det nye kamera, det tager da nogen flotte billeder.

    Min favorit er den lyserøde rose, den er så smuk!!

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :0)
      Åh ja, rosen er også så smuk - den er heldigvis remonterende, så vi har glæde af den hele sommeren..
      Også god dag til dig
      KH.

      Slet
  2. Fin blogg du har och vilka härliga blommor. Rosor är en verklig favorit. Roligt att du hittade till min sida! Nu ska jag kika vidare på din:-)
    Kram Anneli

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anneli
      Tak skal du have - og velkommen til ;0)
      Ha' en dejlig dag
      KH.

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥