tirsdag den 3. juli 2012

Endelig!!

Først røg kameraet og så røg internetforbindelsen - så er det dælme ikke let at være blogger!! Men nu ser det ud som om vi igen er online..
Desværre har jeg endnu ikke fundet en løsning på kameraproblemet - tror jeg må søge professionel hjælp i en fotoforretning - æv altså.. Men jeg har aller nådigst fået lov til at låne sønnens Ipod til at tage billeder med - kvaliteten er ikke helt den samme, men det må I bærer over med :0)

Den sidste uge har stået på lidt af hvert - shopping( uhm..), tordenvejr - og hermed nebrud af telefon, tv og internet ( knapt så meget uhm..), havearbejde, afslapning ( kommer helt naturligt efter en omgang havearbejde..smiler..) familie udflugt til dyrskue ( nej, vi havde ingen maskiner med hjem i år - men jeg vandt 3 pakker spåner, som man bruger til strøelse, så tror kanin(erne) er dækket ind..), planteindkøb, spisning med veninder ( sladre, sladre..SKØNT.. ) og så har jeg været så heldig at få fingrene i en gammel skolepult (fedt, fedt, fedt ) - men mere om det i et andet indlæg..

Men som sagt har jeg været lidt på shopping og efter et besøg i en af favoritbutikkerne i Køge, kom der lidt planter med hjem - en "Teblomst" og "Lakrids basilikum" - og jo, den dufter faktisk lidt af lakrids, men jeg har endnu ikke brugt den..

Teblomsten har fået plads her på trappen ved hoveddøren:

Det er Teblomsten længst til venstre..

Lidt tættere på..
Jeg kendte ikke Teblomsten ( som formentlig også har et andet navn ), men synes den er rigtig fin og ingen tvivl om den måtte med hjem..
Synes den står så fint i den rustikke lerpotte her.. 

Lidt detaljer fra trappen..

Ja, det var så et lille "pip" fra mig - og så skulle der gerne komme indlæg som der plejer igen ;0)

Håber I har det godt derude - glæder mig til at læse hvad I går og laver..

Rigtig god aften

2 kommentarer:

  1. Træls når skidtet ikke virker ...
    så velkommen tilbage til bloggen ;0)
    Hyggeligt ser det ud ved døren

    SvarSlet
  2. Det ser hyggeligt yd ovenstående arrangement Brita

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥