torsdag den 29. januar 2015

Gammel vægt

Jeg har, som I ved, en svaghed for gamle ting og sager.
I sidste weekend var jeg på loppemarked sammen med min datter og en god kollega. Vi fandt mange fine ting, bl.a. flere små møbler, hvoraf nogle skal i butikken og andre bliver jeg bare NØDT til at beholde ;0)


Jeg købte også nogle gamle flasker og så fandt jeg denne gamle vægt - uhh altså, sådan én har jeg ledt efter længe.


 Den har fået plads her ved køkkenvinduet - synes den er så fin. Den skulle bare lige tørres lidt af og så var den klar til "brug" - møblerne derimod, det er en helt anden sag. Her skal der vist lige en gang maling til, men så bliver de også rigtig fine. I skal nok få lov til at se dem - når jeg altså er færdig..


Forresten hvis du også er glad for at male, skulle du næsten kigge forbi butikken lige nu - jeg giver nemlig 20 % på maling, hvis du samtidig køber bogen "Skønne forvandlinger" fra Jeanne d'Arc Living. 
Du finder det hele lige her: http://www.hosgaardejerinden.dk/maling . Tilbuddet gælder resten af januar og jeg fratrækker rabatten manuelt :0)




1 kommentar:

  1. det gamle niveau er meget dekorative !!! elsker hilsner og en dejlig uge angie,

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥