..ja jeg bliver ved - med at finde flere blomster og lidt nips til vognporten.. Jeg kan ikke lade være, det er bare blevet så godt, det ekstra "rum" vi har fået her, efter at portene blev udskiftet.. Og tænk så, når døren bliver blændet af og der bliver pudset op ;0) Denne gang er det den lille krog her i hjørnet, der har fået lidt nyt: På cafe bordet står chokoladeblomst og et lille husløg.. På hylden er der kommet et lille metalskilt og en "pletter i luften". Jeg er spændt på om den vil overleve herude eller om det er lidt for tidligt stadigt.. Jeg krydser fingre.. I Rema fandt jeg have roser til 49 kr! Jeg købte naturligvis nogle stykker med hjem - og også her krydser jg fingre for overlevelse ;0) Den ene har fået plads i kurven her. Nu skal jeg bare lige et smut forbi planteskolen efter rosenjord, så de kan blive forkælet lidt.. Men se lige - fin knop.. Her kunne man da godt lige slå sig ned med en kop kaffe ik .. Har ...