mandag den 16. marts 2015

Sofahund

Egentlig skulle dette indlæg handle om noget helt andet. Men da jeg kom ind i udestuen, som jo også er vores arbejdsværelse, havde bassen her indtaget sofaen- og ja, så kom til at handle om ham istedet for de blomster og krukker på den lille terrasse, jeg netop havde taget billeder af ☺

- og nej, jeg nænnede ikke at skubbe ham ned. Men det er også det eneste sted han må ligge i sofaen - ellers er der vist ikke plads til andre, selvom han selv tror han er en lille chihuahua 😉

10 kommentarer:

  1. Det var dog en dejlig basse du har! Vi har en magen til. En tæve på 2 år og hun er den skønneste "lille" dame :)
    Og det er jo ikke en race der er så almindelig, så jeg spærrede øjnene op da jeg så dit søde billede.
    God dag til dig og bassen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh..så er de jævnaldrene - hvor skægt ;0) Ja, det er en fantastisk race - og nok er de store, men de er altså bare ikke selv klar over det vel..
      Også god dag til dig og den "lille dame" ;0)

      Slet
  2. Han fylder da næsten ingenting :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej vel :0) Gårdejerinden har fortalt at bassemanden her, har ligget i ske med katten herude idag.. det ville jeg gerne have set ;0)

      Slet
    2. ..sludder..det var selvfølgelig gårdejeren der havde set de to ligge og putte ;0)

      Slet
  3. Hvor er han sød.... en lille hund i sofaen betyder ingen ting :-)
    Og mon ikke der altid er plads til én til... sådan fungerer det her i huset.
    Knus Susan

    SvarSlet
  4. Hvor er han bare skøn :-))
    Kh Birgitte

    SvarSlet
  5. hvad en sød billede, vil jeg gerne sætte mig !!! kærlighed hilsener fra angie fra Tyskland

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥