søndag den 8. marts 2015

Glimt fra "den hvide have"..

Ja, det lyder så fint, for i virkeligheden er her ikke særlig hvidt endnu - mere små pletter ;0)



Men det er altså i denne del af haven,  jeg forestiller mig der skal være en dominans af hvide planter..


I denne weekend har jeg puslet rundt hernede i krogen. Jeg har plantet et par krukker til med hvide hornvioler og hvide perlehyacinter.


 ..og så har jeg fået flyttet og delt lidt vintergækker.


Vi har en del vintergækker i haven. De står hist og pist som små hvide farveklatter. Idag fik nogle af dem så plads i det lille bed under træet her. 
Det var også her hvor jeg, i efteråret satte forskellige - hvide - forårsløg og også her jeg flyttede nogle Hosta hen.. 


Jeg er spændt på at se, når det hele vokser til - og om hostaerne kommer igen.. Jeg krydser fingre.

1 kommentar:

  1. Hostaene skal nok komme igen - det ser fint ud med vintergækkerne også. Jeg nyder alle de mange hvide klatter rundt om i haven og i hegnet - vintergækker er en fantastisk bebuder!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥