fredag den 20. december 2013

Juleglimt fra vognporten #2


Så startede juleferien - skønt!
Ej helt ferie har jeg ikke - butikken har åbent på søndag, men det er lige til at klare :0)
Men bare det ikke at skulle op og afsted ud af døren - ingen stress og jag i 12 dage.. UHM..
 

 
Billederne her er fra vognporten. Skiltet herover kunne jeg ikke stå for forleden, da jeg var ude at købe julegaver - måske hjælper det at gøre lidt opmærksom på sig selv ;0)
 
  
Cafebordet er blevet dækket med gran og kogler. Sammen med blomster og lanterne skaber det en hyggeligt stemning og er med til at byde gæsterne velkommen, når de bruger "bagindgangen".
 
 
 
Psst.. jeg kan da i øvrigt lige fortælle at der er 50% på julevarer i butikken - det kunne jo være du kiggede forbi..  :0)
Du kan læse mere om butikken lige her
 
 


 

 

3 kommentarer:

  1. Super hyggeligt og fine opstillinger. Rigtig god juleferie.
    De bedste julehilsener
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Dejlig velkomst. Det skilt er da bare så sødt, tror helt sikkert at det hjælper julemanden på rette vej :-)
    Juleknus

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder :)
    Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul <3
    Knus Birgitte

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥