søndag den 1. december 2013

Adventsdekoration 2013 #2

Så blev det 1. december og også 1. søndag i advent.
Håber I har haft en dejlig dag derude :0)

Her kommer lidt flere billeder af dette års adventsdekoration her på Gården.

  
I år har jeg valgt at lave den i en lidt aflang trækasse. Jeg har brugt forskelligt mos, kogler, valnødder og husløg.

 
 

Jeg har faktisk også lavet en adventskrans - men den må  I vente med at se til i morgen ;0)
Nu vil jeg på tur i blogland og se hvordan jeres adventsdekorationer / kranse ser ud..

God aften

8 kommentarer:

  1. Hvor er det flot i den lange trækasse.
    Juleknus

    SvarSlet
  2. Så fin og så let at se på, i stedet for det altid er kranse. Håber i havde en skøn 1. advent på gården. :-)
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birgitte
      Jo tak vi havde en dejlig 1.advent :-)
      Kram

      Slet
  3. Hvor er den flot - det ser rigtig godt ud i den lange stjernekasse.
    Det er vel ikke en, du sælger i butikken? (Må indrømme, at jeg ikke har haft tid til at kigge efter)
    :-)
    Ketty

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ketty
      Jo kassen er en jeg sælger i butikken :-)
      Kh.

      Slet
    2. Og jeg bor bare så langt fra dig... kan jeg lokke pris og mulighed for forsendelse ud af dig?
      Julehilsner
      Ketty

      Slet
    3. Jamen vi kan skam sagtens finde ud af noget alligevel :0)
      Kassen koster 225 kr. og forsendelsen bliver 49 kr. Du kan bare sende mig en mail, hvis du skulle være interesseret..

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥