onsdag den 20. juli 2011

God morgen

Jeg sidder lige her og nyder stilheden.. Det er første uge i vores ferie og jeg er stået op før resten af familien.. Har gået morgentur i haven, fodret høns og lukket dem ud i friheden ;0) og nu er jeg lige på rundtur i blogland..
Tænkte jeg lige ville vise et billede af den smukke klematis, der dukkede op i haven på Gården igår..



Så fin, kom den pludselig til syne med al sin skønhed, da jeg fjernede mængder af ukrudt og diverse døde planter/grene!!
Den vokser op ad dette træ..


Træet står lige her hvor jeg påtænker at der skal være surbundsbed eller?
Jeg tænker at det ville være flot med nogle rhododendroner og/eller nogle blåbærbuske, da "bedet"- eller dette hjørne af haven, er lidt skovagtigt..

Det er i øvrigt ikke den eneste klamatis der er i Gårdens have - denne står også og bringer farve i det grønne:


Prøv lige at se med knopper..


Hvad de forskellige klematis hedder, har jeg ingen ide om - men smukke det er de..

Nu kan jeg høre det pusler på 1.salen.. så må heller komme videre..

HA' EN FANTASTISK DAG

Selvsået solsikke i vores byhave ;0)
Måtte lige tage et billede af den her på min morgenrundtur..

3 kommentarer:

  1. Meeeeget smuk klematisk. Sikke nogle store blomster

    Stine:)

    SvarSlet
  2. Godmorgen søde gårdejerinde:0)
    Tak for de fine klematisbilleder- nu kan dagen da kun blive god, når den starter på den måde:0)
    Kram fra Mette

    SvarSlet
  3. Hej hej.

    Jeg nyder jo at læse med herinde. Har derfor sendt dig en award, håber du vil være med:-)

    Louise

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥