onsdag den 29. april 2015

Oh fryd!

Kender I det..når noget lykkes?
At noget bare bliver lige som man havde håbet.. Dejligt ik? :0)


Sådan har jeg det med mit lille bed her omkring træet i den (på vej til at blive.. ) hvide del af haven.

Faste læsere vil måske huske jeg plantede hostaer under træet sidste sommer og i efteråret satte datteren og jeg så forårsløg ..


 - og de er kommet op nu - og blomstre..


 ..og det er blevet præcist lige så fint som jeg havde håbet :0)


 Jeg var lidt bekymret for om hostaerne ville komme igen. Jeg synes ikke lige, jeg havde set nogle tegn - men se nu bare her:


Tykke spirer på vej frem og klar til at tage over..


Jeg er glad :0)











3 kommentarer:

  1. Kender følelsen. Dejligt, skønt og hvor ser det fint ud : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :0) God dag til dig Sine

      Slet
    2. Ja, det kender jeg godt, når det altså lykkedes. :-)
      Godt ser der ud!
      God Bededagsferie
      ♥ Birgitte

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥