torsdag den 20. november 2014

Julepyntet plantebord

Jeg pynter op udenfor og skaber små stillebens.


Plantebordet her har jeg fået af min mor - det er lidt for lille at bruge til plantebord, synes jeg, men som bord til hyggelige stillebens er det perfekt :0)


Så er det bare at lade fantasien råde og skifte dekorationerne ud efter årstiden.
Lige nu er det jo oplagt at bruge gran og kogler..


Vindheksen i kurven har fået lov at blive og i klokken er pyntegræskarrene skiftet ud med fyrkogler.. 


-og så har klokken fået et lille bånd..
  

I lanternen har jeg lagt lidt mos, gran og så de små dekorations husløg (som jo i virkeligheden slet ikke hedder husløg..) og så er lyset faktisk et på batteri - med timer..lidt smart synes jeg.


Næste udendørsprojekt er det store "anretterbord", som Gårdejeren plejer at bruge ved grillen og så trænger vognporten også til en kraftig julehygge make-over ;0)
Det er dejligt at gå ude og nulre lidt - selvom det er lidt kedeligt vejr - det giver altså lidt god energi..


2 kommentarer:

  1. sehr süß ist ihre dekoration!!! liebe grüße von angie und einen schönen freitag!!!

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare fint ud - jeg skal også i gang udenfor i weekenden :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥