tirsdag den 11. november 2014

Hverdag igen..

Efter et par uger - og særligt den sidste, hvor jeg fik en klump i halsen, hver gang telefonen ringede, er vi nu ved at "lande" igen og finde tilbage til hverdagen..



Det var en fin afsked i lørdags, men også hårdt - særligt fordi lillepigen var mere påvirket, end vi lige havde set komme. Men vi fik sagt pænt farvel til olde 

Idag har begge børn haft legekammerater på besøg og huset har givet genlyd af glade stemmer, skrig og skrål :0)


 Jeg har nydt lidt stille ( ok alene..) tid med blade, kaffe og nybagte kanelsnegle.. dejligt igen at have lidt overskud ;0)


Denne uge kommer til at stå i jule oppyntningens tegn - ikke inde i huset, men i butikken - her skal nemlig være klar til på lørdag, hvor jeg fejre butikkens 1-års fødselsdag og hvor julen for alvor bliver skudt igang i butikken - jeg har faktisk haft tyvstartet lidt i webshoppen. 

Det er dejligt at gå og julehygge lidt - tror også det kommer til at smitte lidt af indendørs..det kan nok ikke helt undgås ;0)






1 kommentar:

  1. süße bilder!!! einen schönen mittwoch wünscht angie

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥