onsdag den 26. marts 2014

En blomstrende gave..

Da datteren i weekenden havde fødselsdag, var hun ikke den eneste der fik en gave. Nej jeg var skam også så heldig at få en :0)

Gaven var en blomstrende én af slagsen - lige som jeg bedst kan li dem. 
 

 Et fin kræmmerhus lavet i mos og fyldt med skønne forårsblomster. 
 
 
Det er min svigerinde, der er vild med blomster som jeg, der har lavet det. Tænkte jeg lige ville dele lidt billeder med jer - måske nogle af jer kan hente lidt inspiration - jeg skal i hvert fald helt sikkert prøve at lave et selv..

 
God eftermiddag

9 kommentarer:

  1. Hvor flot,skønt med en blomstrene gave:0)

    SvarSlet
  2. Herligt der også faldt lidt af til dig.... Jeg kan godt forstå du blev glad.
    Mange havehilsner Susan

    SvarSlet
  3. Tillykke med datteren og tillykke med den fineste gave. :-)
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  4. Altid dejligt at få hjemmelavet gaver - elsker det....

    SvarSlet
  5. Det var dog en dejlig gave at få, den vil jeg da godt nok også være blevet glad for, hvis det var mig der havde fået den.
    Tillykke med datteren.
    Mange hilsner
    Anita

    SvarSlet
  6. Sikke en dejlig gave. Den er vel nok fin. Tillykke med datteren.

    SvarSlet
  7. Hvor er det altså bare fint :) Og tillykke med datteren. kh Pia

    SvarSlet
  8. -hej
    vor du heldig at få sådan en rigtig flot blomster gave. -,tak for inspirationen ;)
    mvh Karin PR

    SvarSlet
  9. Sikke en dejlig gave og tillykke med datteren!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥