onsdag den 31. juli 2013

Smukke hortensiaer

En lille buket hortensia har fundet vej til sofabordet...



Der skal ikke så mange til, før det ser ud af noget - næsten en mini rokokobuket :0)


Jeg har sagt det før - men der er altså ikke noget som at kunne hente blomster ind fra haven - skønt! 
Og hortensiaen, hvor buketten her stammer fra, er nu så stor at jeg ikke behøver at have dårlig samvittighed over at klippe i den..

På bordet har der i øvrigt også sneget sig en skål med hjemmelavet "kys" ind - uhm! 
De gule har fået et drys lakridspulver - det kan anbefales ;0)

GOD EFTERMIDDAG

5 kommentarer:

  1. Så smukke billeder og det er dejligt at tage blomster ind fra sin egen have :)
    Jeg kunne godt spise et "kys", de ser gode ud :)

    Fortsat god aften.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder! Og, ja, hortensia er skønne, både ude og inde :-)

    SvarSlet
  3. Det er altid hygge med friske blomster på bordet - det kan man da kun blive glad af... :)

    Lyder lækkert med de hjemmelavet kys kager og så med lakrids pulver uhmmm....

    Rigtig god aften

    Hilsen Tanja

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare hyggeligt ud.
    Nogle af mine hortensiaer er allerede begyndt at få den grønne farve, syntes det er meget tidligt...

    Skal da vist have bagt lidt kys med lakrids,de ser lækre ud :-)))

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig smukt og hyggeligt ud med hortensiar i vase. God idé!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥