lørdag den 27. juli 2013

Opbevaring af havehynder..

Efter regnvejret forleden, slog det mig at vi egentlig ikke rigtig havde nogen steder at opbevare de havehynder vi bruger i Gårdhaven.. 
Altså plads er der nok af - men jeg ville jo gerne have dem lige ved hånden og gerne så det samtidig så lidt pænt ud ;0)


Løsningen blev den gamle kurv her, som jeg har fået for nogen år siden af min mor.  
Den er perfekt til formålet og passer fint ind i stilen her i vognporten, hvor den nu har fået plads - nu skal jeg så bare lige finde lidt ny opbevaring til arbejdsværelset, hvor den før gemte mit stof af vejen.. hmm men mon ikke jeg finder på noget :0)



På bordet i vognporten er der som altid blomster. De er blevet udskiftet lidt henover sommeren - i øjeblikket står der :

..hvide potteroser..

..kløver og husløg..

Jeg synes bare husløgene er så fine i lerpotterne her..


Så nu er hynderne lige ved hånden og klar til at tage med under armen - nu håber jeg bare hundene kan lade dem være ;0)



4 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud.
    Sådan en kurv er også en del pænere end en hyndeboks som jeg har.
    God og dejlig dag til dig.

    SvarSlet
  2. Hvor er der blevet fint i vognporten! Jeg har også hynder i en stor kurv. Og så har jeg nogle vattæpper der bare ligger i en bunke på gulvet. - Til glæde for hunde og katte ;-)

    SvarSlet
  3. En super ide. Den perfekte løsning.
    Vi snakkede faktisk lige i formiddags om, hvor vi skal gøre af hynderne, efter at min bedre halvdel havde kørt den gamle, kedelige hyndeboks på lossepladsen.
    Så tusind tak for ideen - kurven har jeg endda stående!

    SvarSlet
  4. Faldt lige over din blog! Tak for nogle smadder gode billeder og inspiration :-) Jeg må vise det her til min kone senere idag :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥