søndag den 2. juni 2013

Et par dage i sydens sol...

..ja ja ok - vi har ikke været over grænsen, men en forlænget weekendtur til Lalandia i Rødby ;0)
Men med vejret igår og den afslappede stemning føles det altså lige sådan..

Mmm denne her stol måtte gerne stå hjemme hos mig - skønt at sidde her og slappe af..

Det har været tiltrængt at hive nogen dage ud af kalenderen og bare slappe af og hygge sig sammen - ingen møder på arbejdet at forberede sig til, ingen lektier, ingen fodboldkampe, intet praktisk arbejde der skal klares - bare være.. SKØNT!


Der er ingen tvivl om at vi alle har nydt det og nu er der igen overskud til hverdagen ;0)

Herhjemme i haven gror alting lystigt - både det der skal og det der ikke skal... Jeg nøjes med at vise et par billeder af det der skal :0)

De smukke prydløg her står ved drivhuset og der er mange.. Jeg kunne godt tænke mig at flytte nogen af dem - har nogen af jer derude mon erfaring med det?


Nu venter næste uge - med endnu en fridag :0) - og god plads i løbet af ugen til lidt små projekter - både inden- og udendørs..

Håber I har haft en dejlig weekend
- det har jeg helt sikkert ;0)










4 kommentarer:

  1. Dejligt med afslapning og hygge. Det har vi alle brug for engang imellem, så vi kan lade op til hverdagens trængsler :-)

    SvarSlet
  2. Skønt at du fik ladet batterierne op ;-)

    SvarSlet
  3. Skønt med sådan en familieweekend. Du kan sagtens flytte prydløg. Jeg oplever ofte at en løg er kommet ovenpå jorden, eller har sået sig i gruset, dem flytter jeg ud i læhegnene. De sår sig vældig flittigt.

    SvarSlet
  4. Dejligt med en tur til sydhavsøerne... Og hvor ser det skønt ud i haven....Jeg går og kigger på om pæonener ikke snart springer ud....

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥