lørdag den 16. marts 2013

Så lykkedes det..

..nu kan jeg kommenterer igen - hvad der var årsagen, fandt jeg aldrig ud af, men nu ser det ud som om det virker..??

 En lille påskesag fra "arkivet". 

De fine æg er en gave fra min mor - de er fremme hver påske og er en af mine favoritter..

Smukke violer og vagtelæg
 
Idag står den på gymnastikopvisning med lillepigen - prøv lige at spørge om hun GLÆDER sig :0) Det skal nok blive godt..

Ellers er planen at weekenden skal bruges på hygge og kreative sysler - formentlig med et strejf af påske ;0) og så tænker jeg det også snart er tid til en lille Give Away her på bloggen - så hold øje her i løbet af weekenden..


Hvad skal du lave i weekenden?

2 kommentarer:

  1. Dejligt at have dig tilbage med kommentarer :-) Og hvor er det en fin påsketing du viser. Jeg tror da lige jeg skal ud at købe nogle violer :-)

    Jeg skal nok holde øje med din giveaway!

    SvarSlet
  2. Ja der sker sommetider uforklarlige ting her i blogland. Har også prøvet ikke at kunne ligge billeder ind i indlæg.. Dybt irriterende.. og Vupti.. så virker det igen..

    Tja hovedsagen er vel at det kommer til at virke igen :O)
    Fine påsketing du har...
    God weekend
    kh
    Tine

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥