søndag den 31. marts 2013

Gammelt vindue

Med stor risiko for at Gårdejeren ville ryste på hovedet og lave himmelvendte øjne, valgte jeg alligevel at det gamle vindue her skulle have en plads i stuen. Gårdejeren og jeg deler nemlig ikke altid samme svaghed for gamle sager - smiler.. 


Han tog det nu fint - troede egentlig ikke han havde lagt mærke til at jeg havde sat det i stuen, men det havde han - og han synes faktisk det er ok..! ja ja så kan man blive så ( glædeligt )overrasket ;0)


Bogreolen er en kedelig laminat og skal på et tidspunkt udskiftes, men andre ting har været vigtigere, så indtil videre er det den vi lever med ;0) 



Men med vinduet her, synes jeg faktisk den er blevet lidt pænere - fokus er ihvertfald blevet flyttet lidt..

De fine myrter her kom også med hjem fra planteskolen forleden...
Synes de står så fint i de rustikke potter her -  nu håber jeg bare jeg kan holde dem i live..

Vinduet er et af mange, jeg har været så heldig at få fingrene i ( tak far ), jeg har længe sukket efter et..
Jeg har et par andre stedet - bl.a. udendørs, hvor jeg tænker jeg vil bruge de gamle vinduer og ellers er planen at resten skal sælges.. Der er både denne størrelse og så nogle der er lidt større - så fine..
Du skal være velkommen til at sende mig en mail, hvis du er interesseret..

Idag har solen skinnet fra en skyfri himmel - så formiddagen blev tilbragt udendørs ( jubii ) inden vi drog afsted til påskefrokost..

Håber I også har haft en dejlig solrig dag :0)

4 kommentarer:

  1. Flot ide med det gamle vindue og ja de der mænd kan nogle gange overraske. Kh Birthe

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig fint ud med vinduet. Tak for kigget :-)

    SvarSlet
  3. Det ser bare rigtig sødt ud, har også et fra Jul, som jeg ikke nænner at gemme væk :-)

    Forsat dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Det er pænt med det gamle vindue. Tillykke med det :)
    Knus Birgitte

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥