tirsdag den 25. december 2012

Glædelig jul

Først skal der lyde et rigtig glædelig jul til alle jer der læser med derude. Jeg håber I nyder julen :0)
 
Vi havde en dejlig juleaften igår, sammen med dem vi holder af.
 
Gårdejeren havde fundet det smukkeste juletræ vi nogen sinde har haft - stort, tæt, flot og grønt.. Så bliver det vist ikke meget bedre ;0)

 
 
Til julebordet havde jeg i år bundet en tæt julebuket.
 
 
Jeg brugte roser og franske anemoner, kogler, husløg, gran og kristjørn fra haven.. ( ja lyset er altså ikke det bedste at tage billeder i, så I må lige bærer over med det..)

 
Idag har vi været til den traditionelle julefrokost hos min mormor og morbror - uhm skønt. Der mangler bestemt ikke noget, så maverne er godt fyldte lige nu..
 
Nu er vi hjemme igen og ligger og slapper lidt af foran fjernsynet - og computeren ;0)
 
 

Endnu engang -
RIGTIG GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE

4 kommentarer:

  1. Det er et RIGTIGT nydeligt træ. Ikke et af disse smalle formklippede kunstprodukter
    5 grene i øverste grenkans. God og fyldig bund.
    UG med kryds og slange fra den gamle juletræsavleer!

    SvarSlet
  2. Rigtig flot træ..dejligt I havde en god aften...vi var hos min bror juleaften, vi har holdt jul de sidste 12 år så det var lidt mærkeligt.... Men bestemt hyggeligt.
    Glædelig jul

    SvarSlet
  3. Fine billeder :O) Rigtig glædelig Jul og Godt nytår :O) Klem Betina

    SvarSlet
  4. Smukt træ, fin buket-og så lyder det til jeres jul har været helt igennem hyggelig, det er sådan det skal være!
    Glædelig jul søde gårdejerinde.
    Knus fra Mette

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥