mandag den 15. august 2011

Klar Parat Skolestart..!!

Så skete det - nu er vi også forældre ( og MEGET stolte ) til 1 stks skolebarn :0)

Idagen var nemlig sønnens første skoledag og han klarede det bare så godt -og jeg fik slet ikke brug for det stykke køkkenrulle, jeg stod og krammede i lommen!

Flaget var naturligvis hejst

Så er ungerne kommet på plads og lytter opmærksomt..
Ja ja det starter jo godt ;0)

Og skoletasken kunne endelig blive luftet
- selvfølgelig med fodbold på ;0)


Ja nu åbner sig en hel ny verden - og vi er kommet godt fra start..
-Men jeg kan altså stadig ikke forstå at min lille dreng er blevet så stor - og om jeg er bekymret?.. Tjaa jeg ville jo lyve hvis jeg sagde nej - men skal det ikke bare være sådan :0)


Rigtig god mandag til Jer derude

5 kommentarer:

  1. Ja deres første skoledag er en stor dag for dem Min pige starter i 0 i morgen, så der er begyndt at komme lidt sommerfugle i maven :)

    SvarSlet
  2. Det er også så stort, når de begynder i skole. Stort tillykke med din store dreng:)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  3. Tillykke med Din store skoledreng..Åhh jeg ryster helt bare ved tanken om at min Storpige skal starte næste år... !! :o) Tænke hvor hurtigt det går..
    Knus og go´dag

    SvarSlet
  4. Tillykke med din store dreng.

    Mine tårer løb ned af kinden et kort øjeblik, på Folkes første skoledag. Stor dag.

    Stine:)

    SvarSlet
  5. Hej med jer

    Ja det var et stort øjeblik og jeg havde en kæmpe klump i halsen! Men han klarede det jo så fint ;0)

    Elisa - pøj pøj med din datter imorgen

    Ha' en god aften allesammen

    KH.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥