lørdag den 13. august 2011

Hvad skabet gemte..

Jeg er i øjeblikket igang med en "mindre" oprydning - og nedpakning af vores nuværende arbejdsværelse.
Det betyder bla. andet at jeg nu har været igennem vores store skab, der både indeholder sko, støvler, vinterjakker, støvsuger, gulvmoppe samt diverse kreating - og ja faktisk er det måske slet ikke så stort, men det føltes sådan da jeg havde tømt det ;0)

Nu er det meste pakket i kasser og klar til at blive kørt ud på Gården. Det næste rum der er ved at være færdigt er nemlig vores nye arbejdsværelse - eller måske nok mest mit ( Gårdejeren huserer nok mest i laden, hvor han har indrettet værksted ;0)....)
Vi flytter lidt ad gangen, efterhånden som det hele skrider fremad..

Men mens jeg tømte skabet, stødte jeg på små "skatte" jeg næsten havde glemt jeg havde..
Bla. disse kort - tænker nogle af dem skal i glas og ramme på et tidspunkt.. :0)


Synes disse er så fine.
Jeg har fået dem i butikken her


De følgende købte jeg sidste år i Tivoli - "bare fordi".. (hmm er det mon kun mig der har det sådan..)

Mon ikke jeg kan finde plads til dette i bryggerset..




Jeg har altså et eller andet med kort.. Kan ikke gå forbi uden jeg liige skal kigge.

Man kan  bare bruge dem til mange ting - ja altså udover det oprindelige formål ;0)
Som billeder i glas og ramme, alt efter størrelse -  som pynt på blomsterskjulere, på lys mv..

Hvad bruger du kort til?


2 kommentarer:

  1. Jeg bruger også kort til indramning. Jeg har bare ikke været så heldig at finde så fine kort som dig :) Er især vild med de reklamekort. Må jeg spørge hvor du har købt dem??:)

    SvarSlet
  2. Hej Elisa
    Ja, jeg kunne heller ikke gå forbi dem :0) Jeg fandt dem i Tivoli - kan ikke helt huske hvad forretnigen hed, men bagpå kortene står der "Postkortkompagniet:h@rlekin.dk" måske kan det hjælpe dig..
    Hyggeligt du fandt vej forbi
    VH.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥