torsdag den 21. oktober 2010

Hvad posten bragte..

Idag havde posten flere gode ting med til mig :0)


Først disse..


Fine kræmmer huse fra "Green Gate"



Klemmer fra "Maileg" - ved ikke helt endnu hvad de skal bruges til,
meen mon ikke jeg finder på noget..


Ja, jeg ved godt det er lidt tidligt - men der er altså snart kun 2 måneder til "den store aften" og da jeg så dem her blev jeg da nødt til at købe dem ;0)

Jeg har fundet dem lige her



Jeg var også så heldig at det nye nummer af Bolig liv var med - sjovt nok også med jule tema ;0) Og eftersom ungerne hygger med mormor, har der været dejlig ro til at læse og få en god kop kaffe - skønt!



1 kommentar:

  1. Hej søde veninde..

    De fine klemmer skal du da bruge til, at hænge alle julekortene op med :-)
    Sikke en fin blog du har fået lavet dig her -og selvfølgelig er den lilla ;-)
    Misunder dig dit overskud til den slags "finurligheder", og glæder mig meget til at følge med

    Knus fra "tanten"

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥