tirsdag den 30. maj 2017

Fine bolde

Bagerst i haven, nede ved det gamle drivhus, har vi et væld af prydløg. De har spredt sig de sidste par år, efterhånden som vi får ryddet lidt ud i buskadset ;0)


De er så smukke som de står der med deres lange stilke og helt runde hoved. 


Jeg hvilken ikke hvilken slags det er, men vi har dem både i hvide og lilla..


 ..overvejer faktisk lidt at grave lidt af de hvide op og flytte dem til hvide del af haven.


Her til aften har jeg klippet nogle stykker af - så nu er der friske blomster på skrivebordet.


Hverdagsluksus, hvis du spørger mig, når man bare kan hente friske blomster i haven - og så er det også lidt hyggeligt, når jeg sidder og arbejder ved computeren.


2 kommentarer:

  1. smukke løgplanter, og jeg er næsten sikker på det er allium. Ser rigtig fint ud i vaserne. Jeg ønsker mig den hvide.

    Knus og Rigtig dejlig eftermiddag
    Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror du har ret. :0)
      Idag vil jeg grave lidt af de lilla op og tage med til min mor - hun har nemlig ønsket sig dem ;0)
      Jeg har ønsket mig liljekonvaller, som hun har i rige mængder, så det bliver en fin lille "byttehandel" tænker jeg ;0)
      God dag til dig

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥