søndag den 13. november 2016

Hele opstillingen ved hoveddøren..

Jeg tænkte I ikke skulle snydes for hele opstillingen ved hoveddøren. Forleden viste jeg jo kun en lille bid, med den gamle jakke der var blevet klippet i ;0)


Men i denne uge, blev der gjort fint i gården - og dermed også ved hoveddøren, så besøgende til butikken der kigger ind i gården, kan se julestemningen brede sig - og også så vores "egne gæster" kan føle sig velkomne, når de kommer forbi.




Det grønne bord har flere år på bagen og har fast plads her ved hoveddøren - kun pynten bliver skiftet ud..
I år har jeg lavet et "eventyr juletræ" ( inspireret af Fru Pedersen ) i krukken, der var fyldt med efterårlyng. Det har fået en lyskæde med timer på og lyser nu fint hver eftermiddag og aften. 



Halmballen er hentet i stalden og stjerne og skilt er fra butikken.


Skøjterne er loppefund og har også fået fast plads her ved hoveddøren..


Næste projekt er en lille dekoration eller stilleben på havebordet - så er gårdhaven vist også helt juleklar :0)





6 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint og hyggeligt ud:0)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt og indbydende ud. :-)
    God uge
    ♥ Birgitte
    P.s. Super genbrugs ide i forrige indlæg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Birgitte
      - ja genbrug er godt.. har allerede en ide til, hvor der også kan ligge et stykke "gammel jakke" ;0)
      KH.

      Slet
  3. Så fint det er hos deg. Følger deg videre jeg :) Du er hjertelig velkommen til Furulunden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :0)
      Jeg vil da lige smutte en tur forbi din blog ;0) den kender jeg nemlig ikke..

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥