lørdag den 26. november 2016

Et lille juletræ

Jeg har længe tænkt, jeg skulle forsøge mig med at lave et træ af grene. Har set dem i flere varianter - både med fyrgrene, lavgrene og med mos.
Dette blev min udgave - det står nu på den gamle kommode ❤

Træet har jeg lavet ved at sætte en gren i en klump ler i krukken. Herefter har jeg bundet mos på og formet det undervejs. Til slut bandt jeg lavgrene på. Overvejer lidt om jeg skal sætte en enkelt lyskæde på, men synes nu også det er fint som det..
Tror jeg skal have lavet et par stykker til, for sikke et hyggeligt lille projekt.

6 kommentarer:

  1. Det er blevet rigtig fint og sikke et smukt spejl det står foran
    God første advent
    Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Birgitte
      Åh ja det spejl er jeg også rigtig glad for ;0)
      KH.

      Slet
  2. Hei, så fint det lille juletreet er. Det er hyggelig med små juleprosjekter..

    Klem, Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ida
      Tak skal du have :0)
      Ja, det er rigtig hyggeligt med små juleprojekter..

      Slet
  3. Hej
    Jeg kom lige fordi dig, og vil da rose dig for dine fine træer, de er så flotte og hvor står de godt på din gamle kommode
    hilsen jessie

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥