lørdag den 1. oktober 2016

Gang i penslerne

Jeg har travlt med workshops i butikken i øjeblikket.
I denne uge har jeg haft to og fælles for dem begge, er at der har været godt gang i malerpenslerne ;0)
Vi har "leget" med Vintage Paint kalkmaling og voks fra Jeanne d'Arc Living,  som jeg jo forhandler i butikken.
Det har været rigtig hyggeligt. Jeg har lavet forskellige ting og sager, som jeg også skal bruge i næste uge, hvor der igen er en kundeaften med butikken.
Jeg har bl.a. malet gamle konservesdåser, kagedåser og æsker - og ja, et enkelt græskar er det også blevet til. Det fik et næsten, "forkobberet" udtryk.
Selvom det kan være lidt hårdt at have så travlt, så er det samtidig skønt at være kreativ og give lidt inspiration videre :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥