tirsdag den 12. januar 2016

Nu med sø i "baghaven"

Markerne bag os er meget oversvømmede i øjeblikket! De danner faktisk en stor sø - til stor fornøjelse for børnene, der synes det er fantastisk at "skøjte" dernede. I weekenden havde datteren inviteret den mindste fætter med på skøjtetur. Mens de hyggede sig med glideture over isen og med at lave sneengle, blev jeg lidt fascineret af de smukke iskrystaller naturen kan lave.
Lige nu er det tøvejr, men i weekenden lover de igen frost - og mon så ikke vi skal afsted igen ..

2 kommentarer:

  1. ja, naturen er forunderlig og især is synes jeg kan lave de flotteste mønstre.

    SvarSlet
  2. Isen er smuk, både på marken, i islygter og i min barndom havde vi is-blomster på vinduerne indvendigt. Vinduerne var enkelt-lag-glas og om vinteren i frostvejr fremkom de smukkeste mønstre som jeg nød at kigge på og drømmene fik frit løb.
    Kærlig hilsen
    Ingeborg

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥