torsdag den 10. september 2015

Smukke dage

Sikke nogle skønne efterårsdage, vi har haft de sidste par dage. 
Det er bare med at nyde det - og dét gør vi ;0)

Her følger lidt glimt..

Æbler..
..datteren samler æbler på livet løs.
-de er endnu ikke helt spiseklar, men smukke det er de.

Frilandshøns :0)
..der nyder der er lidt mere plads på marken nu

Hortensiaen i den gamle trillebør i efterårsfarver..
  
De sidste roser
  
Fødselsdagsboller
..til morfar ;0)

..og gaver ;0)

Udskiftning af sommerblomster
 - her hvid lyng på bordet i vognporten..

Fik jeg sagt, jeg holder meget af efterår
 





2 kommentarer:

  1. Jamen, jeg siger også til lykke til morfar :-) Alle billederne er dejlige, men jeg kan da slet ikke stå for hønsene i marken :-)

    SvarSlet
  2. Sikke dejlige høns du har. Ville ønske det var mine..... Jeg har haft høns men der kom desværre uventet gæster. Det dur ikke i et boligkvarter. Så mødregruppen er nu flyttet til mere landlige omgivelser..... Der nyder de virkelig livet, så de er nok godt tilfredse.
    Rigtig skøn dag

    Charlotte (Hos Villa Fryd)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥