onsdag den 1. august 2012

Det skal jeg da også prøve..

..tænkte jeg, da jeg så dette indlæg om Wallstickers af maskingtape..

Som sagt, så gjort og her følger lidt billeder af det færdige resultat på lillepigens værelse:


..fine sommerfugle

.. og en bambi på bestilling ;0)

..hænger nu her på væggen og giver lidt liv til den hvide væg..

 Det var let at gå til og resultatet bliver rigtig fint synes jeg.. Overvejer faktisk om jeg skal lave et par sommerfugle til gangen ovenpå - dog i en lidt mere neutral farve..


Hvis du har lyster til at prøve kræfter med "projektet" finder du vejledning mv. ved at klikke på linket øverst i indlægget..

- og hvis du har lyst til at se flere billeder fra lillepigens værelse, kan du klikke lige her



 God fornøjelse

4 kommentarer:

  1. Super sjov ide :-)
    Det er blevet rigtig fint, så er lille pige vel glad?
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja synes også den var sød - og til at gå til ikke mindst..
      og ja, hun er glad ;0)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥