onsdag den 14. marts 2012

Der kom en pakke..

..-og hvilken én siger jeg bare!
Jeg har nemlig været så heldig at vinde i en Give Away hos Mille Vanille  - og igår kom pakken - åh fryd.

De fineste påskeæg - både til pynt og en lille pose med spiselige ( uhm ), smukt fad og en lille ekstra ting i form af hjemmelavet sæbe i en gammel form.

1000 tak Tine for den fine gave - den bragte virkelig glæde :0)

Nu glæder jeg mig til weekenden, hvor min plan er at der skal lidt mere påskepynt frem - og så skal de fine æg have en plads - måske skal de have lidt selskab.. nu må vi se ;0)

Smukke æg med fine detaljer..

Den fine hjemmelavede sæbe - der i øvrigt spreder den dejligste lavendel duft ;0)
Den skal have plads på det lille badeværelse, hvor den vil passe så fint ind..

- og hvis du endnu ikke har været forbi bloggen MilleVanille, så skulle du tage at slå et smut indenfor - du vil ikke blive skuffet..

God fornøjelse


2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine billeder du har taget og tak for indlægget ;O) godt de faldt i god jord

    SvarSlet
  2. Sikke nogen fine ting du har vundet.

    Hun har altid sådan nogen fine gaver.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥