lørdag den 18. februar 2012

Hurtig bordpynt

Forleden skulle vi til fastelavnsfest i sønnens klasse. Jeg sidder i forældrerådet, som var arrangør af festen, og jeg havde lovet at sørge for duge..
I sidste øjeblik kom jeg i tanke om at vi vel også skulle have lidt pynt på bordet ( I kender godt det der med sidste øjeblik ik ;0)..), så derfor fandt jeg nogle syltetøjsglas, maskingtape, silkepapir og birkegrene og 1, 2, 3...


6 fastelavnsris med pynt - hutigt og enkelt. Har man mere tid kan man jo lave mere pynt og måske også gøre sig lidt mere umage ;0) Men på en lille halv times tid, synes jeg nu resultatet blev ok - og det så rigtig fint ud på bordene..
Det var første gang jeg sådan rigtig fik brugt masking tape - men det er bestemt ikke sidste..

Glassene blev egentlig ret fine og kan jo sagtens bruges til opbevaring mv. efterfølgende..

Måske kan du bruge ideen - den ihvertfald givet videre nu :0)



2 kommentarer:

  1. det ser rigtig fint og festligt ud :D jeg har også lavet et fastelavnsris i dag, hvor jeg brúgte maskingtape til at hænge tingene på! Det blev super fint....billeder på vej de kommende dage!

    SvarSlet
  2. Iiiihhh hvor er du kreativ :-) hvor er de fastlavnsris altså bare flotte. Tror du er typen som kan få ingenting til at ligne en million :-) Hvem der bare var halv så kreativ som du. Men godt du har din blog, så man kan hente masser af skøn inspiration.
    God vinterferie til dig og din familie.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥