tirsdag den 14. februar 2012

Forandring fryder..

Bliver stadig forundret over hvor meget maling kan ændre - husker du døren her?
I weekenden fik jeg endelig malet den, så nu ser den sådan her ud:

 I døren hænger et fint hjerte

Hjertet har jeg fået i en pakkeleg af hende her
- tænk at nogen man aldrig har mødt, kan ramme ens smag så fint
 Tak Louise :0) Nu fik det endelig en plads

En anden ting, der har fået en omgang hvid maling er denne gamle hylde jeg fandt i stalden - inden den blev malet havde den en ubestemmelig brun farve, men nu ser den sådan ud - sød ik?


Min plan er at den skal hænge på det lille badeværelse, men nu må vi se - det er jo før set at jeg ændre planer ;0)

Idag er jeg hjemme med lillepigen - hun er ikke helt på toppen! Så vi hygger under dyner med kaffe ( mest mor) te, disney junior og blogrundtur (også mest mor - smiler..)

Rigtig god dag til jer derude
- hvad skal I mon lave?

6 kommentarer:

  1. Det er kommet til at se godt ud : )

    SvarSlet
  2. Det var så lidt, og je det passer da perfekt ind:-)

    SvarSlet
  3. Ja maling gør underværker :-)
    Vi svinger også lystigt malepenslerne. Vi har været enige om, fra første gang vi så vores kommende hjem, at der var alt for meget synligt træ i det hus, men ved også hvor meget maling kan gøre ved det :-)

    SvarSlet
  4. Hej.. Flotte billeder, du lægger ind, og ja maling kan gøre rigtig meget..God bedring, og god aften .Kh Camilla

    SvarSlet
  5. Ja! det er vildt som der er sket en forandring.
    Det ser bare godt ud.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. ja sikke fin døren blev :D Utroligt hvad en gang maling kan gøre...

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥