fredag den 4. marts 2011

Et lille tip

Idag, da ungerne og jeg var på posthuset, for at sende gaverne fra min gaveleg, lå der nogle små æsker - lige til at tage med hjem - fylde med lækre godter og sende videre med en lille påskehilsen til én man holder af :0)
- og så var de tilmed gratis!! -det havde man jo aldrig forestillet sig, ville ske for Post Danmark!! 

Her i ufoldet udgave..
Mønsteret går igen på bagsiden..

Sådan ser den ud og foldet..
- Med fin "label" til navn og adresse - og selvfølgelig en plads til frimærket ;0)

..de er faktisk rigtig søde..

Vi nappede 2 stykker med hjem og ungerne gik straks igen med at fabrikere lidt påskeinspireret gaveindhold ;0)


- 1 styks påskeæg på vej..

..og et fint armbånd..

Hmm jeg overvejer faktisk at smutte forbi posthuset igen - for jeg tænker at det er ved at være min tur til en Give Away - og der kunne jeg godt bruge en fin lille æske.. ;0)

Nu er tippet hermed givet videre
- så måske er det din tur til at besøge posthuset..






2 kommentarer:

  1. Tak for tippet. Jo det er den gartner nede i Herfølge. Han er super rodet på en hyggelig måde :)
    Rigtig god weekend til dig og dine.

    SvarSlet
  2. De er godt nok søde. Jeg må da vist omkring posthuset idag. Tak for dit hint.

    God weekend. Kh Mette

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥