torsdag den 24. februar 2011

Uh heldige mig!!

Jeg var så heldig at deltage i Lenes gaveleg - og igår kom pakken

Prøv lige at se her:

I pakken lå denne seddel med en lille vejledning om, hvordan gaverne i pakken skulle åbnes..

..hele 5 stykker var der!!

Prøv lige at se hvor fint

Gave nr. 1.
Et minidrivhus med tomatfrø

Gave nr. 2
- en flamingo "fætter" til at passe på planterne, når de er blevet for store til vindueskarmen og skal flytte ud i drivhuset..

Gave nr. 3
En stof pose med 3 poser frø i..
 - kan ikke vente..

Gave nr. 4
Et fint lille hus til pynt

Gave nr. 5
Hele 3 stykker stof - med havemotiver,  til kreative sysler

1000 tak Lene for de flotte gaver.. Er stadig lidt mundlam - det sker sjældent ☺- over hvor godt du har ramt..

Kig i øvrigt forbi Lenes blog - Livet som sådan - hun har nemlig en sjov Give Away igang..

Nu er det så min tur til at sende en gave til Lene - og så skal gavelegen sendes videre..


Så kig forbi imorgen, hvor jeg sætter gang i gavelegen - måske er du den heldige!


1 kommentar:

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥