tirsdag den 8. februar 2011

Jeg glæder mig ♥

Ja det gør jeg - og over flere forskellige ting:

  • Jeg glæder mig til at komme igang med et lille sy-projekt til datteren - stoffet ligger bare og venter..

 - Stoffet med blomster og båndene er fra Rema - tak for tippet Stine ;0)


Planen er bla. at lave en poncho og et par tullebukser..
 - nu må vi se, jeg er jo ikke den helt store syekspert - men man skal jo øve sig ik ;0) 

  • Jeg glæder mig over at have fundet den  første erantis i min have ♥


  • Jeg glæder mig på min ungers vegne, til at de skal hjem til mormor og morfar idag - sove der til imorgen og bare RÅHYGGE!!
Men hvis jeg skal være helt ærlig - så glæder jeg mig allermest til at Gårdejeren og jeg skal ud i aften uden børn..
Vi skal ud at spise og bagefter ind og se finalen i 6-dages løbet i Ballerup Super Arena ( Gårdejeren er stor cykelfan og fik billetter i julegave..) - jeg glæder mig til at opleve stemningen, det skulle være helt fantastisk!
Og for at det ikke skal være helt løgn, har vi begge fri imorgen - så vi har talt om at tage ud at spise brunch og bare hygge.. Ja, man kan vel nærmest kalde det for en kæreste dag ;0)
Det bliver dejligt - jeg kan ikke huske hvornår vi sidst har lavet noget sammen, bare ham og jeg - det er nok ikke det vi er aller bedst til..

Men nu er det nu og det bliver skønt  

I må have en skøn tirsdag derude..



2 kommentarer:

  1. Uhh det lyder til, at I får en skøn aften - Husk at nyd den;).
    Kh. Louise

    SvarSlet
  2. Rigtig god kærestetur - nyd det, og hyg jer!:0)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥