Gå videre til hovedindholdet

Spot on!




Jeg har fået lavet logo til butikken. Ja, det vil sige, det havde jeg egentlig allerede inden jul, men det er først nu det er taget i brug.


Det er den dygtige grafiker Jette Isaksen fra Grafisk tegnestue No.21, der har lavet det og jeg er bare så tilfreds og glad for det. Hun ramte det virkelig "spot on"! 
Efter et par mails frem og tilbage med forskellige foreslag, kom Jette med ideen om at få nogle billeder af gården og måske lave logoet ud fra det. 

Mon du kan du se ligheden?

Som sagt, så gjort - et par billeder blev sendt afsted og resultatet blev et fint og helt personligt logo.

Jette har en i øvrigt selv en blog, som du kan finde lige her . Du kan også finde hende på Facebook - det gør du lige her


Min lille butik kan du finde lige her  og på Facebook ved at klikke lige her . 

Lige nu er der faktisk ret gode tilbud at hente i webshoppen, hvis du kigger forbi  - du kommer direkte til alle de gode tilbud, ved at klikke lige her.


Rigtig god lørdag



Kommentarer

  1. Det er altså sådan et fint logo du har fået dig der :)

    SvarSlet
  2. Det er helt, som du skriver : SPOT ON . Fin blog, at følge.
    Mvh. Fruen .

    SvarSlet
  3. Meget flot logo, det kunne ikke være bedre, det passer så fint til dig og butikken.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint at grafikeren har brugt bygningen - det er da genkendelsens glæde! Rigtig fint.

    SvarSlet
  5. Sikke et fantastisk logo. Det er da helt vildt så godt det er blevet. Kan godt forstå du er glad for det.
    Rigtig skøn søndag

    Charlotte

    SvarSlet
  6. Man ser tydeligt ligheden, det er et super flot Logo :o)

    SvarSlet
  7. Det er virkelig et fint logo du har fået lavet, Jette er bare så dygtig, jeg er helt vild med hendes ting, det er også hende der har lavet min blog. Logoet passer perfekt til din butik og er dejlig landligt, men samtidig stilrent og langtidsholdbart, det er lige efter min smag.

    SvarSlet

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥

Populære opslag fra denne blog

Verdens nemmeste småkager..

Igår var jeg hjemme med ungerne.. Ja egentlig var det meningen, at det kun skulle være lillesøster og mig der var hjemme - storebror skal jo passe sin skole ;0) Men sådan kom det ikke til at gå - vi sad nemlig fast med bilen for enden af vejen, da vi var på vej til skolen ( behøver jeg sige der særligt var én der jublede højt - smiler..). Så derfor endte det altså med at begge børn var hjemme - og det var rigtig hyggeligt.. Vi havde en stille og rolig dag - ungerne lavede perleplader, legede både ude og inde, så lidt film - og så bagte vi altså disse småkager, som vel nok er verdens nemmeste og et dejligt lille projekt som ungerne stort set kan klare selv ( til stor glæde og stolthed for dem..) Opskriften kommer her - hvis du selv skulle få lyst til et lille kage-bage projekt ;0) Havregryns småkager: 50 g smeltet smør 2 dl havregryn 1 ½ dl sukker 1 æg 1 spsk mel ½ tsk vaniliesukker 1 tsk bagepulver Smørret hældes over havregrynene og de øvrige ingrediense

Kastanjekrans

Jeg legede lidt med kastanjer igår aftes og her er resultatet: Lige nu hænger den på husvæggen, men den kan sagtens bruges liggende også.. Jeg er ikke helt sikker på den skal blive hængende her, men lige nu er det fint nok :0) Her lidt tættere på.. Prøv lige at se de smukke efterårsfarver.. Hvis du har lyst til at kaste dig ud i samme projekt, kommer her en kort vejledning: KASTANJEKRANS Materialer: * Halmkrans * Mos * Kastanjer - mange og i forskellige størrelser * Skallen fra kastanjer * Vinseltråd ( ståltråd på rulle..) * "Elefantråd" ( lidt tykkere ståltråd - købes i bundter ) - klippes i kortere stykker og bruges til at fastgøre kastanjerne.. ( stikkes i kastanjerne på samme måde, som når man laver kastanjedyr ) - skallerne har jeg kun fastgjort i spidsen.. Mos bindes på halmkransen med vinseltråden.. Herefter fastgøres kastanjer og skaller på kransen. De skal sidde tæt og så er det bare at "pusle" lidt og vende og dreje, så de sidder som du helst vil.

Bord dekoration

I går havde jeg besøg af 7 skønne tøser - og en lækker lille baby pige :0)  En god blanding af familie og veninder. Hold op hvor fik vi sladret og grinet - dejligt! Ren balsam for sjælen med sådanne stunder.. På bordet havde jeg lavet denne dekoration. Et gammelt bræt, pyntet med et par store bloklys, hortensia ( jeg aner en efterårs favorit blomst..) og små græskar.  Det hele er bare lagt på - dvs. ingen vand til hortensiaerne - de tørrer bare lige så stille ind. På græskarrene havde jeg, i hver ende af brættet, bundet et lille metal skilt med hver sin tekst..  En enkel og let dekoration, der er let at varierer efter årstiden og anledningen.