fredag den 5. juni 2015

En dejlig start på weekenden

Så blev weekenden ( og endda en forlænget én af slagsen ) skudt igang og så på en rigtig dejlig måde :0)


Igår aftes havde jeg nemlig mine kollegaer på besøg - 15 var vi,  til fælles buffet og en masse sladder ( en værre "hønsegård", hvis I spørger Gårdejeren, der også var hjemme hi hi )


Det var bare super hyggeligt og rart at have god tid til at snakke med hinanden.

Jeg havde plukket Akeleje i haven og sat i små vaser på bordet - de er så fine, synes jeg..




Jeg blev forkælet med denne "Wellness-pakke", med spiselige lækkerier, læsestof, hvidvin og dansk vand i lækker indpakning, samt en "hjemme pedicure behandling"..


 ..og den tog jeg så hul på idag - på græsset i skøn sol, som eftersigende skulle fortsætte med at skinne også imorgen - så får man da ikke en bedre start på weekenden vel ;0)

I morgen åbner jeg officielt i det nye butikslokale - jubii!! Jeg skal nok vise billeder - og hvis du er i nærheden er du mere end velkommen til at kigge forbi butikken mellem 10-14 både lørdag og søndag. Du kan læse mere om butikken lige her


RIGTIG GOD WEEKEND TIL JER ALLE










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥