tirsdag den 16. september 2014

Sensommer sysler

Sikke et fantastisk vejr vi har haft idag :0) Lige til at gå og hygge lidt udendørs..



Datteren og jeg har samlet adskillige æbler op idag - der er nok til både dyr og mennesker 
( ved vist godt hvad weekenden skal bruges til.. - læs: alt med æbler, herunder grød, most mv.). Idag er nogle af æblerne også brugt til et par fine kranse. Den ene fik plads på datterens legehus ( billedet ovenover ). Den anden kom til at hænge ved bordet i vognporten, hvor jeg også fik ordnet og fornyet lidt idag.

Lidt nye efterårsblomster og en lanterne der har fået ny plads..


Betonhjertet her har jeg selv støbt. 
Formen er fundet i Panduro. Jeg skal helt sikkert have støbt lidt flere, for de er da egentlig ret gode at bruge sådan her.. 


Dejligt når man bare kan gå og hygge og ordne lidt :0)








9 kommentarer:

  1. Ja det er ren havelykke, bare at gå og nusse og pynte op til glæde for både øje og sjæl.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare fint ud - rigtig efterårsstemning :-)

    SvarSlet
  3. Hyggeligt. Det ser fint ud med æblekransen :-)

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare hygsomt ud :-)

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Det er så dejligt når man kan pynte med gaver fra egen have :-)

    SvarSlet
  6. Hyggeligt. Æblekranse lavede jeg også tit da jeg havde masser af æbler. Savner det.

    SvarSlet
  7. Smukke billeder og dejlig stemning, født af din datter og dig :-)

    SvarSlet
  8. wunderschöne herbstliche dekoration!!! liebe grüße von angie aus deutschland

    SvarSlet
  9. Skønne, skønne billeder, søde Gårdejerinde <3
    Ha´en skøn aften.
    Knus Mette

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥