tirsdag den 3. maj 2011

Gaver fra Holland

Mine forældre er lige hjemvendt efter 1 uges ferie fra Holland, hvor de bl.a. havde fornøjelsen af at se de mange smukke tulipaner - og nej, jeg er skam bestemt ikke misundelig ;0)

Hele familien blev forkælet med gaver da de kom hjem -  og se lige her, hvad heldige mig har fået:




Skønne skønne tulipanløg - glæder mig næsten til efteråret så de kan komme i jorden..
TAK for det mor og far :0)

-Og forresten, når nu vi er ved tulipaner - kan du så huske disse..

Jeg var jo lidt spændt på projektet, men det lykkedes  - så nu ser de sådan ud :0)




Mmm jeg elsker tulipaner - gør du?

2 kommentarer:

  1. smuk, smuk gave til en stor tulipan-elskende gårdejerinde. Tænk sig dine helt egne hollandske tulipaner, glæder mig til at se haven til næste år :o)
    Husk at nibse blomsten af, når de har blomstret, det giver mere energi til løget og flotte tulipaner til næste år.

    Kram fra Jill

    SvarSlet
  2. Hej Jill
    Det vil jeg huske ☺
    KH.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥