fredag den 5. november 2010

Jeg drømmer om..

..Spa bad!

Inspireret af denne gave jeg fik for lidt tid siden


lækker rørsukker body scrub fra Sæbeværkstedet

se lige træskeen - fin ik?


Jeg drømmer om badekar på løvefødder, stille musik ( og lidt ro fra mand og børn..), MASSER af stearinlys og et godt blad:


Meen lige nu må det blive ved drømmene fordi vi har altså kun brusebad lige pt - og det giver bare ikke helt det samme vel;0)

Men der er håb forude fordi i vores nye hjem - på gården er der nemlig badekar - se selv:


ja ja, jeg ved godt det ikke er på løvefødder - men Rom blev jo ikke bygget på én dag -vel ;0)


Og med lidt maling og knofedt - og MASSER af stearinlys komme man langt ik?!

Tænk hvis der ikke fandtes drømme! - Hvad drømmer du om?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥