søndag den 11. december 2016

Julemarked

Idag har børnene og min mor og jeg, været til julemarked på Svenstrup Gods.
Egentlig har vi ikke tradition for at tage til julemarked, men i år kom vi afsted og jeg må sige at det var en rigtig hyggelig tur, som da sagtens kan gentages næste år ❤
Vi fik kigget på juleboder, købt lidt julegaver, kørt i hestevogn og børnene lavede kreative sager i drivhuset.
I en af de opstillede madboder købte vi frokost - risengrød til yngstebarnet og æbleflæsk til de voksne..åh fryd! Sønnen var dog ikke meget for denne menu, så han snuppede en hotdog istedet ;0)
Ved juletræs boden fandt vi nogle smukke canadiske grankogler, som vi bare måtte have med hjem. Jeg fik ikke taget billeder af dem, men tænker de skal indgå i et udendørs stilleben, så billederne af dem må I lige have til gode til det er færdigt..

1 kommentar:

  1. Sjovt I også var der :)
    Apropos koglerne, så ved jeg jo godt hvordan de ser ud, eftersom jeg også købte nogle.. ;)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad ♥